داور بازی رفت ال کلاسیکو تغییر کرد

ولفانگ اشتارک همان داور قد بلند ۱.۹۱ سانتیمتری آلمانی است که سه دیدار جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی را سوت زد و بینندگان تلویزیونی با چهره و فیگور های مخصوص به خودش  آشنا هستند ،به دو زبان آلمانی و انگلیسی صحبت می کند .
 مدیریت خیلی خوبی در زمین دارد ولی گاهی از صحنه ها جا می ماند و اشتباه سوت می زند  ولی طوری صحنه را مدیریت می کند که گویی اتفاقی نیافتاده .همواره  خطاها را با  مکث سوت می زند ، سریع الانتقال نیست و به واکنش دو طرف بعد از خطا توجه دارد .
 او که از سال ۱۹۹۴ به داوری پرداخته در سال ۹۹  به جرگه داوران  بین المللی پیوسته ،.اهل مماشات با بازیکن نیست ولی اگر آلمانی یا انگلیسی بلد باشید برای بازیکنان زمین یک امتیاز محسوب می شود .از کارت زردش کمتر استفاده می کند-بطور متوسط ۳ تا ۴ کارت در هر بازی و بیشتر مشتاق دادن  قرمز مستقیم است .همیشه دستهایش را به دو طرف مخالف حرکت می دهد و به بازیکن تفهیم می کند حرف نباشه تمام !
 بارسا یی ها خاطرات خوشی از او دارند .دیدار برگشت  یک چهارم نهایی سال گذشته با آرسنال (۴-۱) و دیدار رفت نیمه نهایی دو سال پیش با چلسی (۰-۰) هر دو در نیو کمپ را او قضاوت کرده .
 برای مورینیو دیدار حساس برگشت اینتر با چلسی در یک چهارم  نهایی سال گذشته در استمفورد بریچ را او قضاوت کرد که با برد یک بر صفر اینتر همراه بود، در آن بازی او دروگبا را از زمین بازی اخراج کرد. یک بار هم مورینیو با اینتر و این داور در مرحله مقدماتی بازیهای سال گذشته در برابر بارسا قرار گرفت که نتیجه صفر بر صفر رقم خورد .
 از سال ۲۰۰۲ در چهار دیداری که اشتارک برای بارسایی ها سوت زده ، آنها هیچگاه بازنده از زمین خارج نشدند .اما برای رئالی ها جناب اشتارک خوش یمن نبوده از سال ۲۰۰۶ به این طرف چهار باربرای سپید پوشان  در چمپیونز لیگ قضاوت کرده و هیچ گاه رئالی ها برنده از زمین خارج نشدند .آخرین بار در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان همین سال بود که در لیون به تساوی یک بر یک دست یافتند .در آن بازی مورینیو معترض بود که یک پنالتی را به نفع آنها نگرفته البته آقای اشتارک داوری ست که به نسبت زیاد پنالتی می گیرد.
 در سه هفته اخیر در سه بازی ای که او در بوندس لیگا و لیگ اروپا سوت زده سه پنالتی گرفته ولی با این حال باید به تماشای قضاوت او در این بازی حساس و پربرخورد نشست داوران آلمانی همواره در قضاوت بازی تیمهای اسپانیایی و ایتالیایی به دلیل شیطنت و تلاش برای فریب داور دچار مشکل می شوند  در مقابل آن تیمهای آلمانی و انگلیسی خیلی  کمتر دارای این نوع شیطنت ها هستند و  کار داور را آسان می کنند  .
 شاید از این دیدگاه داور پرتقالی گزینه مناسب تری برای این بازی سنگین و نفس گیر بود   مسابقه ایی که به هیچ وجه برای مستر فولفانگ اشتارک  آسان نبوده و باید خیلی دونده و پرتلاش ظاهر شود تا  بتواند از آن نمره قبولی بگیرد.
 

 


نظرات شما عزیزان:

صادق
ساعت11:36---10 ارديبهشت 1390
سلام عزیزم
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬

اومدم یه خبری بدم و برم ♥☻♥

╬═♥╬
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬

آپم نمی خوای بیای ؟بدو بیا ♥☻♥

╬═♥╬
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
نظر یادت نره ♥☻♥


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 6 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 1419
بازدید کل : 71794
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket